Blog

BE MY GUEST ATHENS & COVID-19

07Jul

Αγαπητοί  επισκέπτες και συνεργάτες,

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε λειτουργία επίσημα ήδη από την 1η Ιουνίου. Μετά την επίσημη οδηγία της κυβέρνησής μας, παρακάτω θα βρείτε όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το πώς θα σας καλωσορίσει η ομάδα μας και ποιο συγκεκριμένο πρωτόκολλο υγιεινής θα ακολουθήσουμε ώστε να σας παρέχουμε αξέχαστες διακοπές σε ένα πολύ ασφαλές και υγιές περιβάλλον.

Προσωπικό ξενοδοχείου

Όλοι οι υπάλληλοί μας επιβεβαιώνουν την υγεία και την προθυμία τους να επιστρέψουν στη δουλειά.

Δεν επιτρέπονται oι προσωπικές επαφές, όπως χειραψίες, ή αγκαλιές για να χαιρετίσουμε τους πελάτες μας.

Εχει συσταθεί σχέδιο δράσης και διαχείρισης ύποπτου κρούσματος και αρμόδιος συντονιστής υγείας για την εφαρμογή τους ορίζεται ο διευθυντής του ξενοδοχείου. O συντονιστής εκπαιδεύτηκε για την τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων με το εκπαιδευτικό υλικό του Υπουργείου Τουρισμού και με τη σειρά του εκπαίδευσε και το προσωπικό του ξενοδοχείου.

Όλοι οι υπάλληλοί μας γνωρίζουν πώς μεταδίδεται ο ιός Covid 19 και μπορούν να παρέχουν πληροφορίες στους πελάτες μας.

Κάθε υπάλληλος του ξενοδοχείου διαθέτει ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκες, γάντια).

Εάν οι υπάλληλοί μας παρουσιάσουν συμπτώματα που σχετίζονται με την ασθένεια, τους συνιστούμε να μείνουν στο σπίτι και να επισκεφτούν έναν γιατρό ενημερώνοντας παράλληλα τον συντονιστή υγείας του ξενοδοχείου.

Συνιστούμε στους υπαλλήλους μας να υποβάλλονται σε θερμομέτρηση κάθε πρωί και να πλένουν τα χέρια τους με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.

Όλα τα συμβάντα που μπορούν να συμβούν καταγράφονται και ενημερώνονται σε ένα ημερολόγιο.

 

Δημόσιοι χώροι (εσωτερικοί και εξωτερικοί)

Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους, όπως λόμπι και εξωτερικοί χώροι που έχουν καθίσματα, ισχύουν οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης για την αποφυγή συνωστισμού σύμφωνα με τις κυβερνητική οδηγία.

Έχουμε προσαρμόσει λειτουργικά την χωρητικότητα καθώς και όλα τα τραπέζια και τους χώρους καθισμάτων, για να επιτρέψουμε την αποτελεσματική κοινωνική απόσταση σύμφωνα με τις κυβερνητική οδηγία..

Εάν είναι εφικτό, σας παρακαλούμε να αποφεύγετε τη χρήση ανελκυστήρων. Σε περίπτωση χρήσης, αυτά πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο από ένα δωμάτιο κάθε φορά.

Εφαρμόζεται ωριαίο πρόγραμμα καθαρισμού ανελκυστήρων, ειδικά σε “σημεία επαφής υψηλής συχνότητας”, όπως λαβές και κουμπιά.

Στους χώρους του ξενοδοχείου υπάρχουν σημάνσεις για  να υπενθυμίσουν στους πελάτες μας να διατηρούν την απόσταση μεταξύ τους.

Σταθμοί απολύμανσης χεριών με υγρό απολυμαντικό δοκιμασμένο με COVID-19, βρίσκονται σε κάθε τμήμα του ξενοδοχείου και είναι πάντα διαθέσιμοι και έτοιμοι για χρήση.

Ρεσεψιόν

Το προσωπικό της ρεσεψιόν είναι εκπαιδευμένο να διατηρεί την κοινωνική απόσταση και να εντοπίζει / αναφέρει διαδικασίες για ενδεχόμενους συμπτωματικούς πελάτες απευθείας στον συντονιστή υγείας.

Εάν συμβεί κάποιο περιστατικό, ένα ιατρικό βαλιτσάκι είναι διαθέσιμο, το οποίο θα περιλαμβάνει γάντια μίας χρήσης και μάσκες, αντισηπτικά, μαντηλάκια καθαρισμού, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα και θερμόμετρο λέιζερ.

Η ρεσεψιόν και τα έπιπλα στους κοινόχρηστους χώρους έχουν οργανωθεί  έτσι ώστε ο χώρος  να παραμένει ανοιχτός για να αποφεύγονται οι ουρές και για να μειωθεί ο χρόνος αναμονής.

Σημαντική σημείωση: Σύμφωνα με το ελληνικό πρωτόκολλο υγείας, είμαστε υποχρεωμένοι να τηρούμε μια ενημερωμένη λίστα όλων των επισκεπτών του ξενοδοχείου – όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας (διεύθυνση, τηλέφωνο, email), ώστε να είναι δυνατή η επικοινωνία σε περίπτωση που ένα κρούσμα κορωνοιου ταυτοποιηθεί αργότερα. Για το σκοπό αυτό, τα δεδομένα σας θα αποθηκεύονται καθαρά για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.

Το προσωπικό του λόμπι θα δίνει οδηγίες στους πελάτες μας κατά την άφιξη / check-in να διατηρούν την κοινωνική απόσταση και θα τους βοηθούν κατά τις ώρες αναμονής.

Αυξήσαμε τη συχνότητα απολύμανσης της ρεσεψιόν σε πιο τακτική βάση, τοποθετήσαμε πολυκαρβουνικό διαχωριστικό υλικό   στην υποδοχή καθώς και αντισηπτικό υγρό για χρήση από του πελάτες.

Συνιστούμε στους πελάτες μας να χρησιμοποιούν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες για να πληρώσουν τυχόν χρεώσεις ξενοδοχείου. Τα μετρητά πρέπει να γίνονται δεκτά μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις. Προτείνουμε οι λογαριασμοί, αποδείξεις και τα τιμολόγια σας να σας τα στέλνουμε μέσω email.

Όλες οι κάρτες κλειδιών θα απολυμαίνονται πριν από κάθε χρήση.

Παρατείνεται υποχρεωτικά η διάρκεια του check-out και του check-in μεταξύ διαμονής (check-out έως τις 11:00 και check-in από τις 3 μ.μ.) έτσι ώστε τα δωμάτια να μπορούνε να καθαρίζονται λεπτομερώς, να απολυμαίνονται και να αερίζονται με φυσικό αερισμό.

Απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

Καθαρισμός, απολύμανση, καθαριότητα

(δωμάτια και κοινόχρηστοι χώροι)

Για τον καθαρισμό και την απολύμανση των δωματίων καθώς και των κοινόχρηστων χώρων τηρούνται πιστά οι οδηγίες της αντίστοιχης εγκυκλίου του Υπουργείου Υγείας.

Στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος θα εφαρμοστούνε οι ειδικές οδηγίες καθαρισμού του ΕΟΔΥ.

Θα αποφύγουμε τον συχνό καθαρισμό των δωματίων κατά τη διάρκεια της διαμονής των πελατών μας ώστε το προσωπικό καθαρισμού να αποφύγει πιθανές περιπτώσεις περαιτέρω μετάδοσης. Καθημερινός καθαρισμός δωματίου, αλλαγή κλινοσκεπασμάτων, μαξιλαροθήκες και πετσέτες θα παρέχεται μόνο κατόπιν αιτήματος των πελατών.

Σε συνεργασία με την εταιρεία Proteus laundry διασφαλίζουμε τη σωστή διαχείριση του καθαρού και ακάθαρτου ιματισμού. Η Proteus laundry διασφαλίζει την τήρηση των παγκόσμιων προδιαγραφών καλής λειτουργίας, ποιότητας και ασφάλειας των πελατών και των εργαζομένων της, ανανεώνοντας κάθε χρόνο την πιστοποίηση του διεθνούς οργανισμού Guardian Independent Certification και φέρει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις ISO.

Έχουμε ενισχύσει την καθαριότητα σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους μας και δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στον καθαρισμό “σημείων επαφής υψηλής συχνότητας”, όπως λαβές πορτών και κουμπιά ανελκυστήρων.

Όχι τόσο σημαντικά αντικείμενα όπως μαξιλάρια, κουβέρτες, στυλό, μπλοκ χαρτιού, διαφημιστικά φυλλάδια και τα προιόντα του mini bar αφαιρέθηκαν από όλα τα δωμάτια.

Το προσωίκό τηρεί όλους τους κανόνες υγιεινής κατα τη διαλιγή των ακάθαρτων λινών ε χρήση ενδεδειγμένων μέτρων ατομικής προστασίας.

Τα τηλεχειριστήρια, οι χειρολαβές τουαλέτας, όλες οι λαβές πορτών, οι λαβές βρύσης και τα δάπεδα θα απολυμαίνονται τακτικά.

Οι υφασμάτινες επιφάνειες και ολόκληρος ο χώρος θα καθαρίζονται με ατμό σε θερμοκρασία άνω των 70˚C πριν από κάθε άφιξη.

Κλιματισμός και εξαερισμός δωματίου

Σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας, έχουμε κλείσει το σύστημα το οποίο απενεργοποιεί τα κληματιστικά όταν ανοίγουν οι πόρτες, ώστε να επιτρέπεται ο φυσικός αερισμός στα δωμάτια και σε άλλες περιοχές.

Υπηρεσία τροφοδοσίας – εστιατόρια ( μπουφές, αίθουσα πρωινού) και μπαρ

Ο μπουφές θα σερβίρεται μόνο από το προσωπικό εξυπηρέτησης / τροφοδοσίας που φέρνει το κατάλληλο ΜΑΠ και θα ακολουθεί τα βασικά μέτρα για την πρόληψη της μετάδοσης κορωνοϊού.

Οι περισσότερες επιλογές φαγητού θα είναι ατομικές μερίδες (όπου είναι εφικτό).

Η χρήση κοινόχρηστων σκευών / διανομέων, αυτόματων μηχανών σερβιρίσματος (καφές, χυμός κ.λπ.) θα πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό τροφοδοσίας μας, το οποίο θα έχει τα κατάλληλα ΜΑΠ και θα τηρεί τα βασικά μέτρα για την αποφυγή πιθανής μετάδοσης.

Τα παιδιά πρέπει να επιβλέπονται από τους γονείς ανά πάσα στιγμή στο χώρο του πρωινού και δεν επιτρέπεται στα παιδιά να έχουν πρόσβαση στον μπουφέ.

Εφαρμόζονται οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης μέσω απόστασης σε τραπέζια και καθίσματα.

Τα τραπέζια της αίθουσας πρωινού θα απολυμαίνονται πάντοτε προτού καθίσουν οι νέοι πελάτες.

Κουζίνα

Η κουζίνα του ξενοδοχείου ακολουθεί υψηλά στάνταρ υγιεινής σε σχέση με το ρίσκο ασφάλειας των τροφίμων (HACCP).

Όλο το προσωπικό της κουζίνας διατηρεί μια ασφαλή απόσταση σύμφωνα με τις απαιτήσεις των υγειονομικών αρχών και θα φορά μάσκες προσώπου και γάντια μιας χρήσης κατά τη διάρκεια της λειτουργίας.

Η παραλαβή εμπορευμάτων από το προσωπικό γίνεται με χρήση ΜΑΠ.

Δεν επιτρέπεται η είσοδος στην κουζίνα στους μη έχοντες εργασία. Σε περίπτωση που αυτό δεν μπορεί να αποφευχθεί, θα πρέπει να παρέχονται στον επισκέπτη ΜΑΠ.

Πόσιμο νερό – Δίκτυο ύδρευσης / αποχέτευσης

Το ζεστό νερό έχει ελεγθεί εργαστηριακά και είναι πιστοποιημένο έναντι του βακτηριδίου της λεγιονέλλας.

 

Η πολιτική ακύρωσης γίνεται πιο ευέλικτη για να σας δώσει περισσότερες επιλογές. Επομένως, μπορείτε είτε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας για να κάνετε κρατήσεις είτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας για να μάθετε όλες τις τρέχουσες συνθήκες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την κράτησή σας στον ιστότοπό μας, χρησιμοποιήστε την ηλεκτρονική μας φόρμα ή επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας στο info@bemyguestathens.gr.

 

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του Be My Guest

Phone: +30 2130 44 99 29

Mobile: +30 6948 248 458

Email: info@bemyguestathens.gr

Website: www.bemyguestathens.gr

Διεύθυνση: Νηλέως 33, 11851, Θησείο